Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

Για τον αγώνα που δίνουμε ενάντια στα σχέδια για την κατηγοριοποίηση των σχολείων

Συνάδελφισσες, συνάδελφοι συνεχίζουμε!

Παρά το αρνητικό αποτέλεσμα της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων, όπου συντελέστηκε ένα προαποφασισμένο έγκλημα εις βάρος της αγωνιστικής διάθεσης του κλάδου, ο αγώνας ενάντια στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης δεν σταματά εδώ.

Η μεγαλειώδης συμμετοχή στην απεργία – αποχή  και στην απεργία στις 11/10 είναι μια σημαντική παρακαταθήκη που δεν θα πάει χαμένη. Στον αγώνα αυτό οι εκπαιδευτικοί δεν ήμαστε μόνοι μας. Εργατικά σωματεία και ομοσπονδίες εξέφρασαν την συμπαράστασή τους. Οι γονείς και οι μαθητές στάθηκαν στο πλευρό μας. Διεθνείς συνδικαλιστικοί φορείς εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους.

Ο αγώνας μας αφορά την υπεράσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων του παιδαγωγικού μας ρόλου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας σε ένα σχολείο αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν που δε θα διαχωρίζει τους μαθητές, θα δίνει ενιαία τη γνώση σε όλα τα παιδιά, θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει.

Το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας, 54% επί των ΕΛΜΕ και επί των αντιπροσώπων του συνεδρίου για επαναπροκήρυξη της απεργίας – αποχής, κόντρα στην πλειοψηφία του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΜΕ, είναι ελπιδοφόρο. Η απόφαση για σταμάτημα της απεργίας – αποχής πάρθηκε με οριακή πλειοψηφία και με τη νόθευση της απόφασης του σωματείου τους από 7 προέδρους, που ενώ ήταν εξουσιοδοτημένοι να ψηφίσουν τη συνέχιση της απεργίας – αποχής δεν το έπραξαν. Πρόκειται για μία απόφαση με πολιτικό χαρακτήρα και όχι πέρασμα σε άλλη μορφή πάλης.

Ο αγώνας μας συνεχίζεται. Τίποτε δεν έχει κριθεί ακόμη. Οι διαδικασίες που προβλέπονται από το Υπουργείο είναι πολλές και απλώνονται σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Έχουμε λοιπόν μπροστά μας μια διαρκή μάχη που θα δώσουμε όλοι μαζί. Θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις και θα προχωράμε αγωνιστικά βήμα –  βήμα.

Για τις επόμενες μέρες τονίζουμε τα εξής:

1.                  Από την ίδια την Υπουργική Απόφαση ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ τις επόμενες μέρες. Οι Ειδικές Συνεδριάσεις για τον Προγραμματισμό θα έπρεπε να έχουν γίνει μέχρι τις 10/10, με βάση το άρθρο 4 της Υ.Α.. Αν δεν βγει νέα Υπουργική δεν μπορεί να συγκληθεί κανένας Σύλλογος για προγραμματισμό.

2.                  Οι εκθέσεις αποτίμησης της περσινής χρονιάς στην πλατφόρμα του ΙΕΠ θα έπρεπε να έχουν κατατεθεί μέχρι τις 30/10 και σε κάθε περίπτωση πριν τις ειδικές συνεδριάσεις. Ακόμα και αν παραμένει ανοιχτή η πλατφόρμα του ΙΕΠ, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ανεβάσει κείμενο εφόσον δεν το έχει κάνει έως τώρα.

3.                  Με δεδομένο το δικαίωμα του Διευθυντή και του Συμβούλου Εκπαίδευσης να ορίσουν ομάδες, διευκρινίζουμε ότι η ΕΛΜΕ θα καθορίσει τη στάση των συναδέλφων στις ομάδες, σε επόμενη φάση.

Ξαναλέμε ότι τις επόμενες μέρες θα πηγαίνουμε βήμα – βήμα, ανάλογα και με τις εξελίξεις. Προχωράμε με το παρακάτω πρόγραμμα δράσης:

           Απαιτούμε ΑΜΕΣΑ την επαναπροκήρυξη απεργίας - αποχής από την «αξιολόγηση» και τα σχέδια κατηγοριοποίησης του σχολείου, με αποφάσεις ΔΟΕ – ΟΛΜΕ. Δεν παραδίδουμε το όπλο της απεργίας – αποχής. Ακυρώνουμε τα σχέδια κατηγοριοποίησης και ταξικής διαφοροποίησης των σχολείων στην πράξη.

           Σε κάθε περίπτωση ο κλάδος θα απαντήσει συντεταγμένα αξιοποιώντας όλες τις μορφές συλλογικής δράσης, σε επίπεδο συλλόγων διδασκόντων. Η «αξιολόγηση» θα ακυρωθεί στην πράξη.

           Προκηρύσσουμε 1ωρες και 2ωρες διευκολυντικές στάσεις εργασίας όπου χρειάζεται.

           Απαιτούμε από την ΟΛΜΕ να προχωρήσει σε νέο κύκλο Γ.Σ. και σε νέα Γ.Σ. Προέδρων των ΕΛΜΕ.    

           Προχωράμε σε δράσεις ενάντια στις μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων, για την κάλυψη όλων των κενών με μόνιμο προσωπικό.

           Προχωράμε τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου σε μέρα Πανελλαδικής Κινητοποίησης για το σύνολο των προβλημάτων των σχολείων (κενά, συγχωνεύσεις, υποδομές, «αξιολόγηση» κ.α.) με συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας στις 13:30.

           Συμμετέχουμε μαζικά στο Πανεργατικό Συλλαλητήριο στις 4/11, για τις σύγχρονες ανάγκες μας στη δουλειά και τη ζωή και ενάντια στον νόμο Χατζηδάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου