Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟ 100 ΕΩΣ 150 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Ο πρώτος μισθός που καταβλήθηκε στους αναπληρωτές συναδέλφους ήταν κουτσουρεμένος κατά 100-150 ευρώ. Η δικαιολογία του Υπουργείου είναι ότι η σύμβαση υπογράφηκε στις 5 Σεπτεμβρίου. Ωστόσο το ΦΕΚ με τις προσλήψεις βγήκε στη δημοσιότητα την 1η Σεπτεμβρίου.

Η αναλγησία του Υπουργείου και της κυβέρνησης της ΝΔ δεν έχει τελειωμό! Ενώ οι εκπαιδευτικοί έχουμε χάσει 6 μισθούς από το 2009 και μετά, ενώ έχουν παγώσει κλιμάκια το 2016-17, ενώ ανάγκασαν τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς να χρυσοπληρώσουν τα περιβόητα προσόντα επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, τώρα πάνε ένα βήμα παραπέρα! Κόβουν και τα μεροκάματα!

Απαιτούμε

ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΛΑΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ! ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ 4 ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ!

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΑΙΤΕΣ!

 Ο συλλογικός αγώνας μέσα από τα σωματεία μας και η ένταση της διεκδίκησης είναι μονόδρομος!

Ένα χρόνο μετά τη μεγαλειώδη απεργία των 100.000 απεργών παίρνουμε το νήμα και συνεχίζουμε!

Δεν θα επιτρέψουμε να καταντήσει η διαβίωση μας σκηνή από θρίλερ μετρώντας και το τελευταίο ευρώ!

Να γίνει αμέσως η τυπική μονιμοποίηση των νεοδιόριστων της ειδικής αγωγής από ΔΙΔΕ/ΔΙΠΕ!

Στις 19/8/2020 εκδόθηκε το ΦΕΚ με τον διορισμό 4500 εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Διορισμοί που ήταν απολύτως απαραίτητοι στην εκπαίδευση και κερδήθηκαν με πολύχρονους αγώνες σύγκρουσης με την πολιτική της αδιοριστίας των κυβερνήσεων των τελευταίων 13 χρόνων.

Από τις 19/8/2022 που συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη διετία, δεν έχει γίνει το τυπικό μέρος της μονιμοποίησης των συναδέλφων. Οι εκπαιδευτικοί έχουν έρθει αντιμέτωποι με την κωλυσιεργία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης που θα μπορούσαν να έχουν προχωρήσει τη διαδικασία, όπως την έκαναν μέχρι σήμερα. Η αφωνία δε της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ συμβάλλει στην κατεύθυνση ανησυχίας των συναδέλφων.

Γεννιούνται ερωτηματικά επομένως, γιατί η Διοίκηση δεν έχει προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την τυπική μονιμοποίηση τους. Μήπως η ομηρία τους είναι χρήσιμη για να περάσει η αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση; Παλιοί και νέοι συνάδελφοι μαζί με τα σωματεία μας καλούμαστε να αγωνιστούμε ενάντια στην υλοποίηση κάθε αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης που κατηγοριοποιεί τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς και να διεκδικήσουμε νέους μόνιμους διορισμούς που να καλύπτουν τις ανάγκες του δημόσιου σχολείου

Η τυπική μονιμοποίηση πρέπει να γίνει αμέσως, με τον ίδιο τρόπο που έγινε ήδη σε κάποιες Διευθύνσεις. Χωρίς αλλαγή θεσμικού πλαισίου και όπως γινόταν μέχρι σήμερα με τη συμπλήρωση της διετίας, χωρίς δηλαδή εφαρμογή του 4823/21. Ο θεσμός όμως του "δόκιμου εκπαιδευτικού" πρέπει να καταργηθεί. Είναι αντεργατικός και ενάντια στα δικαιώματα των εκπαιδευτικών αυτών που κατά πλειοψηφία έχουν γυρίσει για χρόνια την επικράτεια ως αναπληρωτές/τριες.

Καλούμε τη ΔΙΔΕ Γ΄ Αθήνας να ολοκληρώσει άμεσα τη διαδικασία της τυπικής μονιμοποίησης των συναδέλφων της ειδικής αγωγής. 

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2022

Προκήρυξη απεργίας - αποχής για Μέντορες - Συντονιστές

Προκήρυξη Απεργίας-Αποχής ενάντια στις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (υπ’ αριθμόν 102919/ΓΔ4,  και Φ12/102913/ΓΔ4, όπως δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ αριθμός φύλλου 4509/Τεύχος Β/25 Αυγούστου 2022)

Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (4509/Β/25-8-2022) η απόφαση του ΥΠΑΙΘ που προβλέπει τον ορισμό ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων σε όλα τα σχολεία, με την τετριμμένη αιτιολογία που χρησιμοποιεί εδώ και 3 χρόνια, αυτήν της “ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού έργου”.

Το Δ.Σ. δεν θεωρεί ότι είναι «ενδυνάμωση» η αύξηση των μαθητών στις τάξεις, ούτε τα ασυντήρητα έως ακατάλληλα σχολικά κτήρια, ούτε οι εκπαιδευτικοί σε εντατικοποίηση, να προσπαθούν να ανταποκριθούν στον αυξανόμενο γραφειοκρατικό φόρτο, με αντίκτυπο στον παιδαγωγικό τους ρόλο. Με «συνταγές» που δοκιμάστηκαν σε πλήθος άλλων χωρών στο παρελθόν και οδηγούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, όπως έχει αποδειχτεί εκεί που εφαρμόζονται, ακόμα και ως νομοθετήματα που έμειναν στο συρτάρι (νόμος Διαμαντοπούλου του ΠΑΣΟΚ), το ΥΠΑΙΘ επιχειρεί να παρέμβει ακόμα περισσότερο στη λειτουργία και το περιεχόμενο του σχολείου, όχι όμως από τη σκοπιά των συμφερόντων των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Πιστεύουμε ότι αυτοί οι θεσμοί εντάσσονται στη διαδικασία της αξιολόγησης τόσο του σχολείου, όσο και του κάθε εκπαιδευτικού χωριστά, στηρίζονται στην απλήρωτη επιπλέον εργασία, καταστρατηγούν το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών. Επιδιώκουν την πολυδιάσπαση του συλλόγου διδασκόντων σε φατρίες και κυνηγούς μορίων, με υποσχέσεις για πιθανή «εξέλιξη» σε στελέχη της εκπαίδευσης ή μια καλή βάση στην ατομική αξιολόγηση.

Επίσης δίνουν υπερεξουσίες στους διευθυντές με τη δημιουργία μιας νέας ιεραρχικής δομής, ίδια με αυτή των επιχειρήσεων, που ελέγχει τα πάντα και τους πάντες προωθώντας την απαρέγκλιτη εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής. Το στήσιμο του μηχανισμού των αξιολογήσεων έρχεται σε αντίθεση με τις συλλογικές αποφάσεις της ΕΛΜΕ μας, μέσα από τις Γενικές της Συνελεύσεις και τις συνεδριάσεις του Δ.Σ.

 Με βάση τα παραπάνω, και συνεχίζοντας τον πολύμορφο αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, το Δ.Σ. αποφάσισε στη συνεδρίασή του στις 28/9/2022, την προκήρυξη Απεργίας-Αποχής, ενάντια στις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (υπ’ αριθμόν 102919/ΓΔ4 και Φ12/102913/ΓΔ4, όπως δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ αριθμός φύλλου 4509/Τεύχος Β/25 Αυγούστου 2022).

Για τον σκοπό αυτό, θα συντάξει σχετική εξώδικη διαμαρτυρία προς τη ΔΙΔΕ Αθήνας και ΥΠΑΙΘ, 4 ημέρες μετά την επίδοση της οποίας (θα υπάρξει νέα ενημέρωση για την ημερομηνία επίδοσης), θα μπορεί ο συνάδελφος/η συναδέλφισσα να δηλώσουν συμμετοχή.