Τετάρτη 25 Μαΐου 2022

Σχετικά με τις ειδικές συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων για την αποτίμηση των σχεδίων δράσης

Συνάδελφοι,

Η Γ΄ ΕΛΜΕ Δυτ. Αθήνας συνεχίζοντας και επιμένοντας στο δρόμο του αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση και διαβάθμισή του, μέσω της αξιολόγησης, στην τελευταία Γ.Σ. Προέδρων των ΕΛΜΕ (2-4-2022) κατέθεσε πρόταση, μαζί με άλλα πρωτοβάθμια σωματεία, για προκήρυξη νέας απεργίας – αποχής με απόφαση απλής πλειοψηφίας (50%+1) των Προέδρων.  Παρά το γεγονός ότι η απόφαση αυτή όφειλε να έχει (ή είχε) δεσμευτικό χαρακτήρα για το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, όπως είναι γνωστό μέχρι σήμερα δεν υπάρχει καμία εξέλιξη.

Καθώς, σύμφωνα με τον νόμο 4692/20 και την υπουργική εγκύκλιο της 10/9/2021 σχετικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, μέχρι τέλος Μαΐου καλούνται σε ειδικές συνεδριάσεις οι σύλλογοι διδασκόντων προκειμένου να εγκρίνουν τις εκθέσεις αποτίμησης των σχεδίων δράσης που θα συνταχθούν και θα αναρτηθούν από τους Συντονιστές των ομάδων, η Γ΄ ΕΛΜΕ Δυτ. Αθήνας προκηρύσσει κυλιόμενες στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) για την κάλυψη των συναδέλφων από τη μη συμμετοχή τους στις παραπάνω διαδικασίες αξιολόγησης.

Καλούμε λοιπόν τους συναδέλφους είτε να καταψηφίζουν τις εκθέσεις αποτίμησης των σχεδίων δράσης είτε, ενημερώνοντας τον Σύλλογο Διδασκόντων και τη Διεύθυνση του σχολείου, να δηλώνουν στάση και να αποχωρούν από τις συνεδριάσεις αυτές.

Παρασκευή 6 Μαΐου 2022

Ακυρώνουμε τις εξετάσεις PISA

 

Δεν επιτρέπουμε να γίνουν οι μαθητές μας και τα σχολεία μας πειραματόζωα ενός ολέθριου πειράματος διάλυσης, κατηγοριοποίησης, ανταγωνισμού και ιδιωτικοποίησης του δημόσιου σχολείου

 

Το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει να πραγματοποιήσει στις 18/5/2022, σε εθνικό επίπεδο εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα τύπου PISA για τις/ους μαθητ(ρι)ες της ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού και της Γ΄ τάξης των Γυμνασίων. Συγκεκριμένα στην περιοχή μας έχουν επιλεγεί τα Γυμνάσια: 2ο Πετρούπολης, 5ο Ιλίου, 3ο Καματερού και 4ο Αγίων Αναργύρων.

Σε συνέντευξή της η υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι "συνιστά ένα εργαλείο αποτίμησης της παρεχόμενης εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού συστήματος, της εφαρμογής των προγραμμάτων σπουδών, του βαθμού επίτευξης προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων".

Ποια είναι η αλήθεια για τις εξετάσεις PISA;

Το 2014 συγκεντρώθηκαν χιλιάδες υπογραφές γονιών, εκπαιδευτικών και ακαδημαϊκών εκφράζοντας έντονη ανησυχία για τις επιπτώσεις των τεστ PISA και καλούσαν σε παύση της διεξαγωγής τους, γιατί συμβάλουν στη δραματική αύξηση της εξάρτησης από ποσοτικές μετρήσεις, που σημαίνει χρήση σταθμισμένων τεστ για την αξιολόγηση μαθητών και άμεση συσχέτιση τους με την αξιολόγηση σχολείων κι εκπαιδευτικών που θα οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση των σχολείων, συγχωνεύσεις και κλείσιμό τους, αλλά και απολύσεις εκπαιδευτικών.

Τα αμφιβόλου εγκυρότητας αυτά τεστ κατατάσσουν και αποδίδουν ταμπέλες σε όλους αυτούς στη βάση των «επιδόσεων» τους. Αποσπούν την προσοχή από τομείς που είναι αδύνατο (ή λιγότερο δυνατό) να μετρηθούν, με καταστροφικές επιπτώσεις για τα συστήματα εκπαίδευσης.

Όπως μας πληροφορεί βίντεο του ΙΕΠ: «Η PISA είναι πνευματικό παιδί του ΟΟΣΑ και είναι ένα εργαλείο, προκειμένου οι βέλτιστες πρακτικές που υπάρχουν στις χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ να γενικευτούν και να υιοθετηθούν στα υπόλοιπα εκπαιδευτικά προγράμματα». Άρα λοιπόν, το ερώτημα Γιατί αντιδράτε τόσο στην «ελληνική» όσο και στη διεθνή PISA πρέπει να μπει στη σωστή του βάση: Γιατί αντιδράτε στην πολιτική της κυβέρνησης για την παιδεία και στις πρακτικές του ΟΟΣΑ;

Στο ίδιο βίντεο αναφέρεται απροκάλυπτα και μία από τις προθέσεις του ΟΟΣΑ για το πώς μπορούν να αξιοποιηθούν αυτά τα εργαλεία, αφού σαν συμπέρασμα, από την αποτίμηση των αποτελεσμάτων, εξάγεται ότι «η έλλειψη ίσων ευκαιριών ειδικά για τα κατώτερα κοινωνικά στρώματα δεν οφείλεται στις κοινωνικές ανισότητες αλλά στο ότι οι χαμηλού επιπέδου μαθητές δεν έχουν πρόσβαση σε σχολεία με εκπαιδευτικούς υψηλών προσόντων». Για αυτό βάζει στόχο για τα εκπαιδευτικά συστήματα «την προσέλκυση εκπαιδευτικών με αυξημένα προσόντα οι οποίοι διαρκώς θα εκπαιδεύονται με αξιολογήσεις και επιμορφώσεις και θα κρατούν τους καλύτερους».

Ο ΟΟΣΑ, απ' την άλλη, βάζει μπροστά την οικονομική χρηματοδότηση των δημόσιων σχολείων, για να προωθήσει περικοπές και προτείνει συνεργασίες ιδιωτικού και δημόσιου τομέα και με πολυεθνικές κερδοσκοπικές επιχειρήσεις. Κυρίως όμως, βλάπτει τα παιδιά μας και προσανατολίζει σε προσχεδιασμένα μαθήματα από «προμηθευτές» που βρίσκονται έξω από το σχολείο.

Όλα τα παραπάνω είναι μόνο μερικές απλές και αυτονόητες αλήθειες. Υπάρχουν και χειρότερες.

Με τις εξετάσεις PISA το ΥΠΑΙΘ επιχειρεί να μεταβιβάσει τις ολέθριες συνέπειες των πολιτικών του στη δημόσια εκπαίδευση, σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.

Το PISA που αποθεώνει τις μετρήσεις, κατατάσσει, κατηγοριοποιεί και υποκινεί τον ανταγωνισμό, τελικά έχει συνέπεια την υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, υποβαθμίζοντας τις γνώσεις σε πληροφορίες και «δεξιότητες», διαστρεβλώνει και υποβιβάζει τη διδασκαλία και τη μάθηση, τις καθοδηγεί ώστε να προσαρμόζονται στην ανταπόκριση στις εξετάσεις και να απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τη γνώση και την κριτική σκέψη, τελικά «προπονεί» τους μαθητές για τέτοιου είδους εξετάσεις αντί να τους διδάσκει και τους «καταρτίζει» αντί να τους εκπαιδεύει.

Οι εξετάσεις PISA έχουν συγκεκριμένες στοχεύσεις:

Δια μέσου του εκβιασμού των «καλών» αποτελεσμάτων επιδιώκουν να δημιουργήσουν εκείνα τα εργαλεία ώστε να δώσουν δικαιολογίες για συνολική και σε αντιδραστική κατεύθυνση μετάλλαξη του εκπαιδευτικού συστήματος.

Οι εξετάσεις PISA μόνο αθώες δεν είναι! 

Να μην επιτρέψουμε να «νεκρώσει» η γνώση και η κριτική σκέψη, κάθε ζωντανή λειτουργία του δημόσιου σχολείου, και να μετατραπεί σε τυποποιημένη μετρήσιμη δεξιότητα, τόση και αυτή που απαιτεί η αγορά.

Γι΄ αυτό προκηρύσσουμε 3ωρη στάση εργασίας τις ώρες διεξαγωγής των εξετάσεων την Τετάρτη 18 Μάη. Εδώ και τώρα απαιτούμε από το ΥΠΑΙΘ να σταματήσει κάθε διαδικασία που σχετίζεται με τη λεγόμενη «ελληνική PISA».

 

Και καλούμε:

-        Να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων των σχολείων που έχουν επιλεγεί και να απορρίψουν τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό.

-        Να γίνουν πολύμορφες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας γονιών, μαθητών, εκπαιδευτικών, μέσα κι έξω από τα Γυμνάσια αυτά, με στόχο την ακύρωση της «ελληνικής PISA» της Τετάρτης 18 Μάη.

-        Τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να καταδικάσουν αυτή τη μεθόδευση του ΥΠΑΙΘ και να αναλάβουν την ευθύνη ώστε, με συλλογικό και συντονισμένο τρόπο, να ακυρωθεί στην πράξη και πανελλαδικά, αυτή η πρώτη απόπειρα εφαρμογής της «ελληνικής PISA». Να συνδράμουν τους συναδέλφους που τα σχολεία τους έχουν επιλεγεί για αυτές τις εξετάσεις, για να μη συμμετέχουν. Να στηρίξουν τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ. Να προκηρύξουν ενισχυτικά πανελλαδική στάση εργασίας για όλους τους εκπαιδευτικούς.

 

Κυριακή 10 Απριλίου 2022

Πρωτοβουλία σχετικά με την ύλη και την τράπεζα θεμάτων στα ΕΠΑΛ και τα ΓΕΛ

 

Συνάδελφοι

Οι οδηγίες Κόπτση για την ολοκλήρωση της ύλης με αναπροσαρμογή του ωρολόγιου προγράμματος δημιουργούν ασφυκτικές συνθήκες σε εμάς του εκπαιδευτικούς, αλλά κυρίως στους μαθητές μας που καλούνται να διδαχτούν βιαστικά και τυπικά την ύλη χωρίς δυνατότητα αφομοίωσης. Για το λόγο αυτό καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων σε ΕΠΑΛ και Γενικά Λύκεια να υπογράψουν το ψήφισμα που έχει σταλεί στα μέιλ των σχολείων στις 8/4 προκειμένου να διεκδικήσουμε με αγωνιστικές πρωτοβουλίες την μείωση της ύλης και την μη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων.

Παρακαλούμε τα υπογεγραμμένα ψηφίσματα να αποστέλλονται στο μέιλ της ΕΛΜΕ: gelme.dytathinas@gmail.com ή να παραδίδονται στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

Για τις συλλήψεις διαδηλωτών στην Θεσσαλονίκη

 

ΟΥΤΕ ΓΗ ΟΥΤΕ ΝΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!

Καταγγέλλουμε την άγρια καταστολή και την απρόκλητη επίθεση των ΜΑΤ απέναντι σε απεργούς εργάτες της Θεσσαλονίκης με αποτέλεσμα να υπάρχει ένας τραυματίας και αρκετές προσαγωγές.

Αυτό που ενόχλησε την κυβέρνηση ήταν το σύνθημα της απεργιακής συγκέντρωσης ενάντια στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο και την εμπλοκή της χώρας μας στις πολεμικές ενέργειες και η πορεία που ακολούθησε προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στο σημείο που έχει καταπλεύσει ΝΑΤΟικό πλοίο, με στρατιωτικό εξοπλισμό, με σκοπό αυτό να φτάσει στην Αν. Ευρώπη.

Οι ΝΑΤΟικοί όπως είδαμε πριν λίγες μέρες στα Χανιά έχουν δικαίωμα να μπαίνουν σε δωμάτια ξενοδοχείων, να τρομοκρατούν ανήλικα κορίτσια και να αφήνονται ελεύθεροι, αλλά οι εργάτες που διαμαρτύρονται και αγωνίζονται ενάντια στην πολεμική εμπλοκή να προσάγονται επειδή μπήκαν στο λιμάνι της πόλης τους.

Ήδη τα βίντεο και οι φωτογραφίες που βγαίνουν στη δημοσιότητα δείχνουν τον απρόκλητο και άγριο χαρακτήρα της επίθεσης από τις δυνάμεις καταστολής, θεωρώντας πως δεν τους βλέπει κανείς.

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Τα εκπαιδευτικά σωματεία θα συνεχίσουν να καταδικάζουν την εμπλοκή της Ελλάδας στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο με τη δράση τους από κοινού με άλλα εργατικά σωματεία και μαζικούς φορείς.

Κάτω τα χέρια απ’ τους διαδηλωτές. Να σταματήσει κάθε δίωξη τώρα!

Σάββατο 2 Απριλίου 2022

Όλοι και όλες στην απεργία στις 6/4/2022

 

ü    Αυξήσεις στους μισθούς μας, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού!

ü    Να σταματήσει η φοροληστεία στα καύσιμα, στη ΔΕΗ και στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης!

ü    Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, μονιμοποίηση των αναπληρωτών, εξίσωση δικαιωμάτων μόνιμων και αναπληρωτών.

ü    Να σταματήσει κάθε εμπλοκή της χώρας μας στο ιμπεριαλιστικό πόλεμο. Λεφτά για υγεία και παιδεία – όχι για του ΝΑΤΟ τα σφαγεία!

Συνάδελφοι

   Η απαράδεκτη εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, ήταν η αρχή για έναν ακόμη ιμπεριαλιστικό πόλεμο στη γειτονιά μας. Δυο λαοί αιματοκυλιούνται εξαιτίας του σκληρού ανταγωνισμού ΗΠΑ/ΝΑΤΟ-Ε.Ε. με τη Ρωσία για τα συμφέροντα των επιχειρηματικών τους ομίλων, για τη διασφάλιση των κερδών τους.

Απ’ την άλλη, η εμπλοκή της χώρας με τα όπλα που στέλνει η ελληνική κυβέρνηση και τη διάθεση των βάσεων και των υποδομών στα νατοϊκά στρατεύματα βάζει το λαό μας σε σοβαρό κίνδυνο στοχοποιώντας τον. Οι μόνοι που επωφελούνται είναι οι εφοπλιστές, οι βιομήχανοι, οι τραπεζίτες, οι οποίοι διεκδικούν μερίδιο από τη λεία και από τη νέα μοιρασιά του κόσμου.

   Εμείς όμως, οι εργαζόμενοι, δεν έχουμε κανένα συμφέρον να διαλέξουμε ιμπεριαλιστικό στρατόπεδο, είτε αυτό της Ρωσίας, είτε αυτό των ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-Ε.Ε. Είμαστε με τους λαούς όλου του κόσμου, με το δικαίωμά τους να αποφασίζουν οι ίδιοι για τις τύχες τους, να ζουν ειρηνικά, με δικαιώματα και αξιοπρέπεια και όχι μέσα στη φρίκη του ιμπεριαλιστικού πολέμου ή στην καθημερινότητα ενός άλλου, ακήρυχτου πολέμου, της φτώχειας, της ανεργίας και της εκμετάλλευσης.

Η ακρίβεια, σε συνδυασμό με την καθήλωση των μισθών προκαλούν ασφυξία σε κάθε σπίτι. Ακούμε συνέχεια πως λεφτά δεν υπάρχουν ούτε για να μειωθούν οι δυσβάσταχτοι φόροι, ούτε για μαζικούς, μόνιμους διορισμούς, ώστε να καλυφθούν τα κενά στα σχολεία. Ακούμε πως η μονιμοποίηση των συμβασιούχων εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση είναι ανεδαφικό αίτημα, πως δεν γίνεται να βρεθούν νέες αίθουσες για να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στην τάξη, αλλά λεφτά βρίσκονται όταν πρέπει να πληρωθούν πολεμικοί εξοπλισμοί για τις ανάγκες του ΝΑΤΟ που ξεπερνούν τα 5 δις € κάθε χρόνο! Ακούμε συνέχεια πως λεφτά δεν υπάρχουν για να στηριχτεί ουσιαστικά το σύστημα υγείας, να κατασκευαστούν-επισκευαστούν σχολεία, αλλά 11 δις €  από το περιβόητο ταμείο ανάκαμψης δίνονται απλόχερα στο κεφάλαιο, στο όνομα της καπιταλιστικής ανάπτυξης.           

   Τώρα η οργή, ο θυμός και η αγανάκτηση να γίνουν οργανωμένη δύναμη, για να διεκδικήσουμε αξιοπρεπείς μισθούς, ουσιαστική στήριξη από την κυβέρνηση στο παιδαγωγικό μας έργο, για να μην προχωρήσουν τα σχέδια κατηγοριοποίησης των σχολείων, μέσω της αντιδραστικής-αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης. Τώρα πρέπει μαζικά να ξαναπούμε όχι στους αντιεκπαιδευτικούς νόμους που ψηφίστηκαν όλο το προηγούμενο διάστημα αλλά και στον νόμο Χατζηδάκη που γυρνάει αιώνες πίσω τις εργατικές κατακτήσεις. Οι εκπαιδευτικοί όχι μόνο δεν υλοποιούν τις κατευθύνσεις του αλλά παλεύουν για την κατάργησή του.

Κλιμακώνουμε την πάλη για μόνιμη και σταθερή δουλεία, τις κινητοποιήσεις για το άνοιγμα των πινάκων, για μονοετή υπηρέτηση της οργανικής, για την εξίσωση αδειών και δικαιωμάτων, ενάντια στις πειθαρχικές διώξεις.

Στην απεργία στις 6 του Απρίλη να ακουστεί δυνατά η δίκη μας φωνή!

Η λύση είναι μία… στις 6 Απρίλη, κλείνουμε τα σχολεία! 

ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ!!!

Τρίτη 22 Μαρτίου 2022

Για την χρηματοδότηση των σχολείων

 Σχολικές επιτροπές σε καθεστώς χρεωκοπίας. Σχολεία που στενάζουν από την υποχρηματοδότηση. «Βρείτε χορηγούς» απαντάει η κυβέρνηση!!

Είναι γνωστή η χρόνια υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών από όλες τις κυβερνήσεις, με τους προϋπολογισμούς κυρίως από το 2011 και έπειτα να έχουν μειωθεί περίπου στο 40% και να διατηρούνται μειωμένοι έως και σήμερα. Η κατάσταση στα σχολεία τα τελευταία χρόνια έχει φτάσει στο απροχώρητο, καθώς ο εξοπλισμός είναι πεπαλαιωμένος και σε αρκετές περιπτώσεις ανύπαρκτος, ενώ τα έξοδα λειτουργίας έχουν φτάσει στα ύψη.

Επίσης μια σειρά από έξοδα συντήρησης των «γερασμένων» πλέον σχολικών κτιρίων βαραίνουν το ταμείο της σχολικής επιτροπής, καθώς οι δήμοι που έχουν πλέον την αποκλειστική ευθύνη για τη συντήρησή τους, είτε αδυνατούν να το κάνουν, καθώς ούτε οι δικοί τους προϋπολογισμοί έχουν γλιτώσει από τη υποχρηματοδότηση, είτε δεν αξιοποιούν και κωλυσιεργούν επίσης, τα κονδύλια που τους διατίθενται για την συντήρηση κι έξοδα λειτουργίας των κτιρίων (ΣΑΤΑ σχολικών κτιρίων).

Το ΥΠΑΙΘ για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα το μεταθέτει στα ίδια τα σχολεία, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Δίνει ώθηση στην εμπορική αξιοποίηση των σχολικών κτιρίων, που έχει θεσμοθετήσει με τον νόμο 4823/2021 περί δήθεν αναβάθμισης του σχολείου. Σε πρόσφατο έγγραφό του προς τις σχολικές μονάδες το υπουργείο αναφέρει ότι με τον νέο νόμο «είναι δυνατόν με απόφαση του Σχολικού Συμβουλίου, η οποία γνωστοποιείται στον οικείο Δήμο, να διοργανώνονται και να υλοποιούνται από τη σχολική μονάδα, μετά το πέρας του ωρολογίου διδακτικού προγράμματος και τη λήξη του ολοημέρου σχολείου, με ή χωρίς συνεργασία με τρίτους φορείς, εκδηλώσεις, προγράμματα και συνέδρια που απευθύνονται στην εκπαιδευτική κοινότητα (!!!). Τυχόν έσοδα από τις εκδηλώσεις αυτές εισπράττονται από την αρμόδια σχολική επιτροπή και αποδίδονται στη σχολική μονάδα μέσω αυτής». Είναι πραγματικά εξοργιστικό να καλούνται οι εκπαιδευτικοί να γίνουν έμποροι που θα πουλάνε την πραμάτεια τους!

Καλούμε την κυβέρνηση το ΥΠΑΙΘ εδώ και τώρα να ικανοποιήσει τα πάγια αιτήματα των εκπαιδευτικών, των γονέων και των μαθητών.

Να αποσυρθεί η απαράδεκτη εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ.

Να καλυφθούν όλες οι λειτουργικές ανάγκες των σχολείων με ευθύνη του κράτους. Να χρηματοδοτηθούν οι σχολικές επιτροπές στο ύψος των πραγματικών αναγκών. Μηδενικό ΦΠΑ στους λογαριασμούς και τις δαπάνες των σχολικών επιτροπών. Δωρεάν πετρέλαιο, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο στα σχολεία. Εδώ και τώρα έκτακτο κονδύλι για την αντιμετώπιση των δυσβάστακτων χρεών που έχουν συσσωρευτεί το τελευταίο διάστημα.

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων, τα μαθητικά συμβούλια, τους συλλόγους και ενώσεις γονέων να αντιδράσουν άμεσα και να σταματήσουν την εμπορευματοποίηση των Δημοσίων σχολείων, που οι κυβερνώντες επιχειρούν με όποιο πρόσχημα. Με συλλογικό αγώνα να παλέψουμε για την υπεράσπιση του δημόσιου κοινωνικού αγαθού της εκπαίδευσης. Κάθε αδράνεια και στάση αναμονής είναι αδικαιολόγητη. Έξω οι χορηγοί και οι εταιρείες από τα σχολεία μας!

Παίρνουμε την υπόθεση στα χέρια μας!

Συμμετέχουμε μαζικά στην 24ωρη πανεργατική απεργία στις 6 του Απρίλη!